راهنمای جامع شروع کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از طریق سیستم پلکانی و قدرتمند قرارداد هوشمند اتریوم

راهنمای جامع شروع کسب درآمد اینترنتی

۷,۷۹۸ بازديد





صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی
اینترنت (Internet) (مخفف interconnected network شبکه به هم پیوسته) را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده است.
حتما میدانید که از اینترنت هم می‌شود کسب درآمد داشت و خیلی‌ها دارند از همین راه امرار معاش می‌کنند.

کسب درآمد اینترنتی چیست؟ این سوالی است که امروزه هر فردی به دنبال پاسخ به آن است. اما یافتن جواب آن کار چندان ساده‌ای نیست. در دنیای امروز این عبارت یعنی کسب درآمد از اینترنت زیاد به گوشمان می‌خورد. کسب درآمد آنلاین یعنی درآمدی که در اینترنت و بدون حضور در محیطی خاص، به کمک یک کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه که به اینترنت متصل است بدست می‌آید. حالا سوال اینجاست که چرا باید به دنبال درآمد اینترنتی باشیم؟
افراد زیادی هستند که به کسب درآمد از اینترنت در منزل علاقه دارند اما از مزایای آن و شیوه شروع آن اطلاع درستی ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این آموزش را بنویسیم.

آیا تازه وارد هستید؟

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا یک کسب درآمد اینترنتی پایدار و مناسبی داشته باشید.
در این راهنما ما با ارائه یک نقشه راه به شما کمک می‌کنیم تا بهتر بتوانید مفهوم کسب درآمد را بشناسید و تا حدی از سردرگمی روشهای مختلف کسب درآمد موجود نجات پیدا کنید.


مفاهیم پایه: آماده کردن ذهن و تفکرات


مفاهیم و موضوعات اولیه که شما را وارد مسیر فکری درست می‌کند. اگر همین امروز هر کجا که هستیم باور کنیم که لایق بهترین ها هستیم! رسالت ما، هر چه ثروتمند شدن شماست!

به ۴ دلیل زیر شما درحال از دست دادن پولهایتان هستید:

  • نمی دانید که … نمی دانید که چطور سرمایه گذاری کنید و نمی دانید چطور کاری کنید تا پولتان برایتان پول بسازد.
  • نمی دانید که چطور … به خوبی درآمدتان را بالا ببرید.
  • و این که … شغل پولساز مورد علاقه خودتان را ندارید و هنوز برای دیگران کار میکنید.
  • و یا نمی دانید … چطور معامله کنید تا پول و سرمایتان را از دست ندهید

پول چیست و چرا همه دوست دارند پولدار شوند؟

پول، پول، پول و پول…
چیزی که بیشتر اوقات ذهن ما را مشغول میکند. واقعیتی وجود دارد که همه از آنها اطلاع دارند اما کمتر کسی آنرا قبول میکند: پول بیشتر، خواسته بدی است، فقط برای کسانی که پول زیادی ندارند. شما اگر بخواهید اوضاع مالی تان را بهبود دهید، اولین کاری که باید انجام دهید؛ تغییر ذهنیت تان در مورد پول است.

در روانشناسی، پول به عنوان یک “نیاز ناشی از کمبود” تلقی می‌شود. این موضوع به این معناست فقط زمانی که شما احساس کمبود پول دارید، انگیزه شما افزایش پیدا می‌کند.

پس از رسیدن به یک سطح خاص، وقتی شما حس می‌کنید به اندازه کافی پول دارید، اندوختن پول برای شما یک انگیزه نخواهد داشت.

به عبارت دیگر، وقتی شما پول کافی دارید، زیاد درباره پول فکر نمی‌کنید ولی وقتی حس کمبود پول در شما وجود دارد، همیشه به فکر آن هستید.

تاثیری که پول روی زندگی احساسی شما دارد، وابسته به نگرش شما نسبت به پول است. اگر حس کنید پول کمی دارید، پول به یک وسواس فکری برای شما تبدیل می‌شود و می‌تواند روی فکر، احساسات و اعمال شما غالب شود.

اختلاف‌نظر روی پول یکی از اساسی‌ترین دلایل جدایی زوج‌هاست و مشکلات پولی معمولا دلیل اصلی شکست کسب‌وکارها به شما می‌آید. حتی گاهی دلیل بهم خوردن دوستی‌ها، امراض روحی و خودکشی‌ها مسائل مرتبط با پول است.

در حقیقت پول خوب است. برای خرید خانه، خودرو، لباس، غذا و سایر احتیاجات در زندگی نیاز به پول دارید. پول به خودی خود دارای انرژی است و به سمت کسانی که با آن به خوبی رفتار کنند جذب می‌شود.

پول تمایل دارد به سمت افرادی جریان یابد که می‌توانند از آن به شکلی سازنده برای تولید کالاها و خدمات با ارزش استفاده کنند.

پول تمایل دارد به سمت افرادی جریان یابد که می‌توانند از آن برای ایجاد شغل و فرصت‌های شغلی و منفعت رساندن به دیگران استفاده کنند.

همچنین، پول از افرادی که به شکلی ضعیف، نامناسب و غیرمولد از پول استفاده می‌کنند و آنرا در راهی سازنده به کار نمی‌گیرند فراری است.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا رمز ارز (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند.

ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.

کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه‌ دیگری نخواهید داشت.

رمزارزها همانند ریال و دلار پول‌هایی هستند که با سازوکار مختلفی ایجاد و توزیع می‌شوند. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام می‌شود و برای تعدادی دیگر از آن‌ها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرند.

ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شده‌اند که یکی از محصولات مهم آن، فناوری بلاک چین است. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها را چه برای افرادی که در شبکه حضور دارند و چه برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کند.

آیا ارزهای دیجیتال پول هستند؟

امروزه افراد زیادی برای اینکه درآمد بیشتر و بهتری دریافت کنند وارد دنیای ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین می‌شوند.

استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان واحد پولی که با آن خرید و فروش انجام شود، به ویژه برای ایرانیان جذابیت زیادی دارد. البته تمامی ظرفیت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین برای پرداخت‌های الکترونیکی نیست و می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای کسب درآمد نیز استفاده کرد.

ارزهای دیجیتال را خیلی راحت میتوان به پول نقد (ریال، دلار، پوند، یورو …) تبدیل کرد.

کسب درآمد اینترنتی و کسب و کار اینترنتی چیست؟

این سؤال بسیاری از افراد مبتدی است که به تازگی با آن روبه رو شده اند و شاید تمایل دارند اوضاع اقتصادی خود را از طریق این نوع کسب و کار رونق دهند. برای روشن شدن مفهوم این نوع کسب و کار تعریف کلی از آن برایتان عنوان خواهیم کرد. به فعالیتهای الکترونیکی که در بستر اینترنت انجام می شوند کسب و کار اینترنتی می گویند. این توضیح مختصر و کاملی از این نوع کسب و کار است اما مسلماً دنیای این نوع کسب و کار فراتر از این چند کلمه و عبارت کوتاه می باشد.

جالب است بدانید که اساس و پایه این نوع کسب و کار بر روی اینترنت پابرجاست و بدون استفاده از این فضا امکان ادامه این کسب و کار وجود نخواهد داشت. کسب‌وکارهای اینترنتی در انواع مختلفی ظهور می کنند. ایده های مختلفی را می توان در این کسب و کار به کار برد و مهم تر از همه اینکه می بایست با شناخت کافی و اصولی مراحل شروع این کسب و کار را طی کرد. دراین مقاله سعی می کنیم اطلاعاتی مناسب در رابطه با شروع کسب‌وکارهای اینترنتی در اختیارتان قرار دهیم.

بیزینس کوچینگ چیست؟

بیزینس‌ کوچ‌ ها معمولاً کارآفرینان باتجربه‌ای هستند و بیشتر آنها خودشان صاحب کسب و کار هستند. این افراد با بهره‌گیری از هوش، استعداد و مجموعۀ تجاربشان مسیر موفقیت کسب و کارها را ترسیم می‌کنند. و به آنها کمک می‌کنند تا موفق شوند و به اهداف تجاری خود برسند. به این فرآیند بیزینس کوچینگ می‌گویند.

بیزینس کوچینگ در انواع مقیاس‌ها به کمک شما می‌آید.
چه یک کسب و کار کوچک محلی باشید، چه یک شرکت رو به رشد، یا حتی در شرف راه اندازی کسب و کار باشید. یک تصور اشتباه وجود دارد که بیزینس کوچینگ فقط به درد کسب و کارهایی می‌خورد که دچار مشکل هستند یا بازار آنها گنگ و مبهم است. اما این کاملا تصور اشتباهی است.  حل مسائل و مشکلات بغرنج و پیچیده تنها یکی از قابلیت‌های بیزینس کوچ است.
بیزینس کوچینگ در ابعاد بسیار گسترده‌تر و وسیع‌تر از این می‌تواند وجود داشته باشد.

* در همه مشاغل و کسب و کارها، ضرورت اعتماد به یک کوچ حرفه ای از مهم ترین موارد مورد نیاز است.
* مربیگری در کسب و کار، به مشاغل نوپا کمک می‌کند که جان بگیرند و وارد بازار رقابت شوند.
* برقراری رابطه به صورت تمام و کمال و ماهرانه، ویژگی است که اکثر کوچ های موفق از آن برخوردارند

پکیج های کسب درآمد اینترنتی چقدر واقعیت دارند؟

حتماً با جستجو در اینترنت با عنوان های ازجمله: کسب درآمد میلیونی در 1 ماه، پکیج کسب درآمد به دلار، پکیج کسب درآمد میلیونی، پکیج طلایی کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملاً تضمینی و… برخورد داشته‌اید.

پکیج کسب درآمد اینترنتی

لطفاً درباره‌ی سوالات زیر کمی فکر کنید:

  1. چقدر می‌شود به این پکیج ها اعتماد کنیم؟
  2. اصلاً محتویات این پکیج ها چی هستند؟
  3. ارزش دارد این همه هزینه کنیم؟
  4. اصلاً چرا راه 100ساله را به شما یاد میدهند؟
  5. چرا هدیه های که رایگان میدهند از قیمت پکیچ ها بیشتر هستند؟

خب، بعد فکر کردن به چه نتیجه ای رسیدید؟ دیدید واقعاً هیچ چیز خاصی داخلشان نیست! پس فکر نکنید که اگر یکی از این پکیج ها رو داشته باشید پول پارو میکنید.

کسب درآمد از اینترنت آن قدر هم آسان نیست! پس بیخودی به دنبال راه‌های یک شبه پولدار شدن نباشید که خدای نکرده به دام کلاهبرداران اینترنتی می‌افتید.

کسب و کارهای اینترنتی همانند کسب و کارهای فیزیکی و سنتی سختی های خودشان را دارند. البته کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار سنتی مزیت های خیلی بیشتری دارد ولی این دلیل بر این نمی شود که آسان باشد. در بعضی از کسب و کارهای اینترنتی دیده شده است که زمان اختصاص داده شده به آن خیلی بیشتر از یک کسب و کار فیزیکی بوده است.

اکنون اینترنت آنقدر در زندگی افراد نفوذ کرده که برخی کسب و کارها بدون آن ممکن نیست. و بسیاری از کسب و کارها از اینترنت برای جذب مشتری، ارتباط با مخاطبین و مشتریان استفاده می‌کنند.

حقیقت این است که کسب درآمد از اینترنت واقعیت دارد اما نه با روزی یک دو ساعت کار کردن و یا با صرف هزینه چند هزار تومانی! از کاربران عزیز خواهش میکنم که گول این افراد سودجو را نخورید و پولتان را الکی خرج نکنید. با کمی فکر کردن می توانید خوب را از بد تشخیص دهید.

رمز و رازهای کسب درآمد اینترنتی؟

حقیقت این است که هیچ رمز و رازی برای کسب درآمد از اینترنت وجود ندارد، بسیاری از راه‌ها اکنون در سایت‌ها آموزش داده می‌شوند و فقط نیاز به پشتکار برای کسب تجربه دارند.

پکیج‌هایی که ادعا می‌کنند راز کسب درآمد از اینترنت را کشف کرده‌اند را فراموش کنید، زیرا با خرید آن فقط جیب فروشندگان پکیج‌ها را پر می‌کنید و در انتها متوجه می‌شوید واقعا رازی وجود ندارد.

برخی از افراد از عدم آگاهی افراد مبتدی سوءاستفاده می‌کنند و مطالبی که در اینترنت به رایگان یافت می‌شود را به آنها می‌فروشند.

با جستجوی عمیق و گسترده می‌توانید بسیاری از راه‌های کسب درآمد را خودتان بیابید.

تفاوت کسب و کار اینترنتی و سنتی

پیشرفت علم و تکنولوژی همه‌‌ی مسائل پیرامون انسان‌ها را متحول کرده‌است، پس اگر شما هم به دنبال کسب سود بیشتر، تغییر شغل و یا شغل دومی هستید حتما نقش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در شغل خود را فراموش نکنید.

گزینه ها کسب و کار اینترنتی کسب و کار سنتی
مکان فعالیت همه جا دفتر کار
زمان کمترین زمان ممکن زمان زیادی میگیرد
سرمایه اولیه خیلی خیلی کم زیاد
تخصص لازم نیست اجباری است
رشد کاری نا محدود محدود
درآمد نا محدود محدود
سن اشخاص +0 +18
نوع درآمد ریال، دلار، ارز دیجیتال و… یک نوع واحد پولی
ریسک 90% 50%

از کجا و چگونه کسب درآمد اینترنتی را شروع کنیم؟

ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال درآمد اینترنتی از مهارت هستید یا می‌خواهید یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید. یا اینکه قصد دارید وقت اضافه خود را پر کنید تا در کنار تفریحات اینترنتی خود کمک خرجی خانواده باشید.

اینترنت هم مانند بسیاری از منابع اطلاعاتی و محیط‏های الکترونیکی، برای همه ما موقعیت‏های مختلف کسب درآمد را ایجاد می‏کند. تعداد این روش‏ها بی‌شمار است زیرا با پیشرفت روز افزون اینترنت، این روش‏ها نیز تغییر و ترقی می‏کنند. اما به خاطر داشته باشید که الزاما همه این روش‏ها، مناسب، علمی و پول ساز نیستند و بسیاری از آنها فقط افسانه‏های غلطی هستند که دهان به دهان گشته و با شاخ و برگ زیاد به دست ما رسیده و دارای هیچ گونه پشتوانه علمی نیستند.

این روش‏ها ممکن است در ظاهر و تئوری به نظر، پول ساز برسند ولی با کمی دقت و اندیشه و یک حساب سرانگشتی، خواهیم دید که اکثر این روش‏ها، درآمد‏های بسیار ناچیز با ریسک زیاد و عدم تداوم و همچنین اتلاف وقت زیادی را ایجاد می‏کنند که در دراز مدت، هیچ سودی عاید ما نخواهند کرد.

کسب درآمد از اینترنت هیچ محدودیت سنی و سرمایه ای ندارد! پس شما در هر سنی که باشید فرقی ندارد. همچنین با هر میزان بودجه و سرمایه موجود میتوانید شروع به کار کنید.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.